Головна
задача дисципліни полягає у вивченні принципів і компонент організації систем діагностики
та контролю для систем управління та моніторингу, а також використання
технічного, програмного, організаційного і методичного забезпечення.
- Teacher: Степан Миколайович Білан
Головна
задача дисципліни полягає у вивченні принципів і компонент організації інформаційно
– керуючих систем, а також використання технічного, програмного,
організаційного і методичного забезпечення.
- Teacher: Степан Миколайович Білан
Дисципліна вивчає принципи
розв’язку організаційних, наукових і технічних задач при технічній експлуатації
телекомунікаційних систем та обслуговуванні колійних датчиків управління.
Головна задача дисципліни
полягає у вивченні принципів організації технічної експлуатації
телекомунікаційних систем та колійних датчиків управління, а також використання
технічного, програмного, організаційного і методичного забезпечення.
- Teacher: Степан Миколайович Білан
Розглядаються теоретичні положення принципів побудови і функціювання систем електроживлення у телекомунікаційних системах залізничного транспорту. Вивчаються основні положення та відомості про структуру та принципи функціонування обладнання і системи безперебійного електроживлення змінного і постійного струмів. Вивчається методика проектування систем електроживлення, які використовуються для телекомунікаційних систем та об'єктів зв’язку залізниці. Досліджуються і вивчаються принципи проектування і методики розрахунку пристроїв і систем електроживлення постійного і змінного струмів. Вижливе місце займає вивчення теоретичних положень, методики інженерного розрахунку й проектування елементів, вузлів, блоків та систем електроживлення підрозділів зв'язку залізниці. Головна увага приділяється якісному й кількісному аналізові процесів, які протікають у функціональних елементах та пристроях систем електроживлення й електропостачання.
- Teacher: Степан Миколайович Білан
Дисципліна "Автоматизація вимірювань та технічна діагностика в системах передачі" є важлива ланка в професійній підготовці інженера - електрика, так як його практична діяльність пов'язана з організацією та проведенням пуско-налагоджувальних і профілактичних вимірювань в апаратурі автоматики, телемеханіки та зв'язку, а також з проведенням процедур пошуку несправностей і відновлення працездатності експлуатованих пристроїв. Рішення завдання забезпечення достатнього рівня надійності і працездатності пристроїв автоматики визначається вмінням обслуговуючого персоналу здійснювати найбільш раціональні процедури вимірювання та діагностики.
Мета вивчення дисципліни – є ознайомлення студентів з принципами розв’язку організаційних, наукових і технічних задач при використанні та проектуванні засобів вимірювання та діагностики в системах зв’язку на залізничному транспорті.
В дисципліні розглядаєтються: вимірювання у різних частинах сучасних систем зв’язку, вимірювання в ситемі SDH, бінарний
канал і методи аналізу його параметрів, автоматизація вимірювання
на волоконно – оптичних лініях зв’язку, автоматизація
радіочастотних вимірювань, технічна діагностика та пошук несправностей.
- Teacher: Степан Миколайович Білан
Мета навчальної дисципліни. Метою вивчення дисципліни є формування знань з надавання інфокомунікаційних послуг на базі різних технологій, ознайомлення з характеристиками показників якості обслуговування згідно з міжнародними стандартами, забезпечення якості обслуговування користувачів у інфокомунікаційних системах та мережах.
Проблеми забезпечення якості послуг (QoS). Концепція якості послуг. Управління мультисервісною мережею.
Завдання:
- ознайомлення з основними тенденціями розвитку інфомунікаційних мереж та систем та розвитком інфокомунікаційних послуг,
- класифікація та загальні принципи надавання послуг в інфокомунікаційних системах та мережах,
- надавання інфокомунікаційних послуг на базі різних технологій,
- якість обслуговування користувачів у інфокомунікаційних системах та мережах згідно з міжнародними стандартами,
- забезпечення якості обслуговування в інфокомунікаційних системах та мережах.
- Teacher: Тетяна Олександрівна Піневич
Метою практики є формування та розвиток у студентів, на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійного вміння приймати самостійні рішення в реальних ринкових умовах конкретного підприємства, оволодіння сучасними методами, формами та знаряддями організації праці в галузі їх майбутньої спеціальності, виховання потреби систематично поновлювати свої знання та творчо їх застосовувати в практичній діяльності.
Завдання практики:
· придбання практичних знань і навичок за фахом на конкретних посадах;
· закріплення знань з відповідних дисциплін;
· вивчення й аналіз діяльності даного підприємства (організації);
· ознайомлення із заходами щодо підвищення продуктивності праці;
· придбання навичок у винахідницькій й раціоналізаторській роботі;
збір матеріалів, з урахуванням видів практик, тем курсових та випусконої кваліфікаційної роботи (проекту)- Teacher: Тетяна Олександрівна Піневич
Метою навчальної дисципліни – є надання студентам фундаментальних знань з основних видів оперативно-технологічного зв’язку (ОТЗ) та принципів їх організації, які використовуються для оперативного керування експлуатаційною роботою залізниць. Вивчення основних вимог до систем оперативно-технологічного зв’язку та концепцію їх розвитку.
Завдання:
- ознайомлення студентів з основними видами ОТЗ на залізничному транспорті, вимогами до них та принципами їх організації,
- характеристика основних принципів організації різних видів ОТЗ,
- вивчення основних вимог до організації та технічної експлуатації ОТЗ на залізничному транспорті,
- ознайомлення студентів з основними видами ОТЗ на залізничному транспорті, вимогами до них та принципами їх організації,
- формування сукупності теоретичних знань в поєднанні з набуттям практичних навичок з технічного обслуговування систем ОТЗ, враховуючі вимоги до них, а також здійснення проектування та розрахунок основного обладнання.
- Teacher: Тетяна Олександрівна Піневич
У дисципліні вивчаються
принципи побудови і функціонування радіотехнічних систем (РТС) та мереж технологічного радіозв’язку
залізничного транспорту, методів проектування основних функціональних блоків та
типових пристроїв сучасних радіо технологій, які використовуються в системах
залізничної автоматики, телемеханіки та зв’язку.
Вивчення дисципліни передбачає оволодіння стандартами мобільного зв'язку в розрізі поколінь. Особливий акцент робиться на причинно-наслідкового зв'язку переходу від однієї генерації надання послуги до іншої. Детально розглядається за рахунок яких технічних рішень забезпечується зростання якості і пропускної здатності систем зв'язку. Оволодіння дисципліною нерозривно пов'язане з практичними питаннями застосування студентами всього спектра мобільних послуг.
Мета вивчення дисципліни – є формування у студентів знань, навиків та уміння, які дозволяють їм здійснювати аналіз, проектування і експлуатацію систем і мереж мобільного зв’язку на базі різноманітних технологій для радіотехнічних систем залізничного транспорту.
Головна задача дисципліни полягає у вивченні основних принципів побудови сучасних систем мобільного зв'язку, основних характеристик апаратури стільникового і транкінгового зв'язку, основних методів розрахунку енергетичних параметрів мобільних систем зв'язку. Це досягається за допомогою курсу лекцій, лабораторних і контрольних робіт, а також самопідготовкою студентів з наведеного списку літератури.- Teacher: Степан Миколайович Білан
Мета вивчення дисципліни – є ознайомлення студентів з принципами розв’язку організаційних, наукових і технічних задач при використанні теоретичних положень та основ теорії кодування та передачі інформації.
Головна задача дисципліни полягає у вивченні принципів і теоретичних положень організації систем кодування та передачі інформації, а також використання технічного, програмного, організаційного і методичного забезпечення.
Програма дисципліни “Системи передачі та кодування інформації” передбачає вивчення основних понять та положень теорії інформації, методів математичного опису та інформаційних характеристик дискретних і неперервних джерел повідомлень, визначення кількості інформації та ентропії в повідомленні. Вивчення основних принципів кодування повідомлень, способи коректувального кодування двійковими та недвійковими кодами. Описуються основні принципи та системи багатоканальної передачі інформації.
- Teacher: Степан Миколайович Білан
Управління об'єктом за допомогою технічних засобів без участі людини називається автоматичним управлінням. Теорія автоматичного управління (ТАУ) - це наука, яка вивчає процеси управління і проектування систем автоматичного управління. Сукупність об'єкту управління і засобів автоматичного управління називається системою автоматичного управління (САУ). Основною задачею автоматичного управління є підтримка певного закону зміни однієї або декількох фізичних величин в об'єкті управління.
Основні задачі теорії автоматичного управління:
• аналіз стійкості, властивостей, динамічних показників якості і точності САУ;
• синтез алгоритмів (аналітичних виразів), що описують САУ і забезпечуючих оптимальну якість управління;
• моделювання САУ з використанням комп'ютерів і універсальних або спеціалізованих (наочно-орієнтованих) прикладних програм;
• проектування САУ з використанням апаратних засобів обчислювальної техніки і їх програмного забезпечення.
проектування, упровадження і експлуатація сучасних САУ має на увазі тісну взаємодію фахівців різних профілів, що знають особливості керованих процесів, а так само фахівців з автоматичного управління, які забезпечують розробку САУ, і фахівців із засобів автоматизації програмування.
Даний курс призначений для студентів, що навчаються за фахом
"Автоматика та автоматизація на транспорті", для яких ТАУ є
профілюючим предметом.
- Teacher: Степан Миколайович Білан