Основною метою дисципліни є визначення змісту та суті поняття «нові виклики в транспортних системах», які приводять до нових ризиків та криз, що потребують особливого управління, вивчення практичного досвіду, теоретичних досліджень в галузі управління ризиками, особливостей адаптації транспортних компаній до умов кризових ситуацій.
Оскільки різні аспекти ризиків та криз в транспортних системах розглядаються в інших дисциплінах, передбачених в освітньо-професійній програмі (ОПП) підготовки магістра (Управління ризиками та кризами в транспортних системах, Засоби прогнозу та зменшення впливу ризиків та криз, Оцінка ризиків перевізного процесу засобами імітаційного моделювання), то дисципліна Нові виклики для управління ризиками та кризами в транспортних системах зосереджується на таких викликах до управління транспортними системами:
Кризове зменшення перевезень, як наслідок змін в економіці, геополітиці чи сферах суспільного життя, які обслуговує транспорт;
Нестача кваліфікованого персоналу та непрофесійне управління транспортної компанії;
Тероризм та/або військові дії, що приводять компанію до кризи.
- Teacher: Віктор Кімович Мироненко
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна
- Teacher: Віктор Кімович Мироненко
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна
Метою вивчення даної дисципліни є забезпечення необхідною теоретичною та практичною підготовкою інженерів
з управління процесами перевезень транспортної галузі та нормативно-правовою
базою при здійсненні транспортно-експедиторської діяльності при наданні
експедиторських та агентських послуг. Предметом вивчення дисципліни є
питання організації та функціонування транспортно-експедиторської діяльності на
транспортній мережі України та видів транспорту, що входять до її складу.
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна
Мета навчальної дисципліни – сформувати у студентів уявлення про сучасний рівень розвитку соціо-технічних систем (включаючи соціальні мережі та Інтернет), а також допомогти студентами опанувати широке коло загальних та професійних компетентностей в сфері управління соціо-технічними системами відповідно до змісту спеціальності, навчального плану «Транспортні технології (на залізничному транспорті)» та освітньо-професійної програми «Управління транспортними системами в умовах ризиків та криз».
Основними завданнями вивчення дисципліни «Дослідження соціо-технічних систем» є:
- дати уявлення та розуміння про «соціо-технічні системи»;
- ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними термінами, світовими тенденціями розвитку соціо-технічних систем;
- набуття нових знань, використовуючи сучасні інформаційні технології, щодо основних інформаційно-аналітичних методів та інструментів для аналізу (діагностики) соціо-технічної системи;
- формування навичок розробки, просування та оцінювання соціо-технічних систем;
- вивчення моделей соціо-технічних систем, їхньої структурної та функціональної організації;
- опанування методів аналізу та оцінки функціонування соціо-технічних систем як програмних сервісів;
- навчити здобувачів вищої освіти застосовувати здобуті знання та навички в професійній діяльності в транспортній галузі.
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна
Основними завданнями вивчення дисципліни «Інноваційні технології Big Data та інформаційної безпеки в управлінні транспортними системами» є:
- ознайомити студентів з основними поняттями Big Data та IT, принципами роботи з великими даними, методами і техніками аналізу великих даних;
- надати студентам навички в застосуванні технічних інструментів роботи з Big Data технологіями, визначити тенденції розвитку та вдосконалення технологій та засобів роботи з Big Data;
- провести інтелектуальний аналіз даних, визначити область застосування машинного навчання Machine Learning;
- надати навички використання хмарних обчислень, надати розуміння інноваційних рішень технологій Map Reduce та Hadoop для роботи з Big Data;
- провести темпоральний аналіз даних, отримати навички аналізу збору даних та їх попередньої обробки;
- визначити особливості використання Python та його переваги для роботи з Big Data;
- визначити проблеми безпеки та інформаційного захисту у Big Data системах, провести аналіз технологій захисту інформації.

- Teacher: Ольга Вікторівна Галан
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна
Курс спрямований на набуття
здобувачами вищої освіти навичок планування та реалізації траєкторії
особистісного та професійного саморозвитку в умовах динамічного середовища
сучасного ринку праці

- Teacher: Юлія Вікторівна Булгакова
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна
Курс спрямований на набуття знань та практичних навичок управління ланцюгами та мережами постачань, а саме:
- володіння термінологією, знання найкращих світових теорій та практик, тенденцій розвитку ланцюгів та мереж постачань
- опанування системного поняття про ланцюг постачання та технологію його управління
- вміння вирішувати практичні завдання при управлінні ланцюгами та мережами постачань, наприклад, управління запасами, розміщення об’єктів, проектування системи розподілу, прогнозування попиту, прийняття рішень про аутсорсінг функцій, оцінка ризиків та інші

- Teacher: Юлія Вікторівна Булгакова
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна
Курс заснований на методології Project Management Body of Knowledge (PMBOK) та спрямований на набуття здобувачами вищої освіти знань та навичок управління проектами різних типів в транспортній галузі, а саме:
- володіння термінологію проектного менеджменту, змістом процесів управління проектом, стратегіями проектного менеджменту
- вміння реалізовувати функції управління проектом на всіх стадіях його життєвого циклу

- Teacher: Юлія Вікторівна Булгакова
- Teacher: Розалія Степанівна Щербіна